Mi is a RogueS? Alapelvek, célok
Elöljáróban hadd meséljek pár szót a játék keletkezéséről. Mindig kíváncsi voltam, milyen lehet egy cyberpunk keménységű, egyáltalán nem hősi fantasy játék. Úgy indult az egész, hogy fogtam, és kidolgoztam a középkori fegyvereket és vérteket CP2020-hoz. A szabályok ugyanazok maradtak, csak a környezet változott. Azután kidolgoztam egy szabadmágia rendszert is CP2020-hoz. Innentől kezdve kész volt egy gyorsan pergő, gyilkos fantasy szerepjáték. Itt akár le is állhattam volna, hiszen eredeti célom csak ennyi volt.
Majd rájöttem, hogy lehet még javítani a rendszeren. Először egy valósághűbb, de bonyolultabb rendszer született, azután pedig a mostani, ami a cyberpunknál ugyan egy hajszálnyival bonyolultabb, de jobban is követi azt, amit a valóságnak hívunk.
Így hát elétek tárom a vadonatúj, még meleg szerepjátékot. Remélem, örömötök telik benne.
Üdvözlettel:
Lehoczky Péter
Köszönetnyilvánítás
Ezúton szeretnék köszönetet mondani mindazoknak, akik segítségemre voltak munkámban, a fejlesztésben és a tesztelésben:
Fejlesztés: Tesztelés: Special: Diós László Aklan Zsombor Balázs Péter (BePe) Jáger Ákos Karácsony Sándor Kadmon Péntek Krisztián Katona Máté És még sokan mások... Zsíros Viktor Pazonyi Farkas Szigeti Krisztián
Copyright
A szöveg, a logó és a látvány az én szellemi termékem. Az itt található dolgokat a saját szórakozására bárki kinyomtathatja, kritikában idézhet belőle. Üzleti célú kiadványban csak az engedélyemmel jelentethető meg.