Gyakorlati példák varázslatokra a RogueS rendszerében

SzintNehézségBefolyásolható, teremthető tűzBefolyásolható, Teremthető vízTeremthető anyagmennyiségOkozható sebzés, SFÉ teremtésKépesség megváltoztatása
06GyertyalángCseppnyi1 cm310
110FáklyányiKorsónyi500 cm341
214KandallótűzVödörnyi50 dm382
318MáglyányiDézsányi2 m3163
424ErdőtűzTónyi10000 m3326
530LávafolyamSzökőár1000 km36412
636NapkitörésÖzönvíz1 billió km312824
.
SzintNehézségÉrzelem befolyásolásaGondolatok befolyásolásaTérmágia távolsága
06Futó hangulatEgy szóSzomszéd szoba
110Múló érzésEgy mondatSzomszéd ház
214Egy nyilvánvaló érzelemEgy gondolat, vélemény, új emlékVároson belül
318A nyilvánvaló érzelmekEgy régi emlék, általános véleményOrszágon belül
424Egy rejtett érzelemTöbb, évekig tartó régi emlékKontiniensen belül
530Az összes érzelemEgy teljes élet emlékeiVilágon
636Érzelmi túlterhelésTöbb élet emlékeiMásik világ
.
SzintNehézségTest pusztítása, vagy gyógyításaSzimpátia (személy, hely)
06Enyhe fájdalom, gyenge vérzésIkertestvér, évtizedeket töltött ott
110Erős fájdalom, vérzés, levágott ujjak, orr, fülKözeli családtag, szerelmes, éveket töltött a helyen
214Végtag levágása, bénulása, vakításRokon, jóbarát, gyakran látogatott hely
318Halálos seb, bénulás, mérgezés, betegségTávoli rokon, többször járt ott
424Azonnali halálLátásból ismeri, átutazóban volt ott
530Szétrobbantás Képen látta, térképen mutatják
636DezintegrációMeséltek neki róla

A Életmágia iskolával befolyásolható képességek: ERŐNLÉT, KÉZÜGYESSÉG, ÜGYESSÉG
Az asztrálmágia iskolával befolyásolható képességek: EMPÁTIA, HIDEGVÉR
A mentálmágia iskolával befolyásolható képességek: INTELLIGENCIA
A magasmágia iskolával befolyásolható képességek: AURA
Nem, a SZERENCSE nem befolyásolható mágiával.

Egyetlen képességünk sem csökkenhet nulla alá. A varázslat hatóidejének elmúltával a képesség visszaáll eredeti értékére.